Основні технології виробництва

Технологія EFB (Enhanced Flooded Battery) – це більш товсті, в порівнянні з традиційним акумулятором, пластини, поміщені в плівку з мікроволокна. Завжди вологі пластини утримують на своїй поверхні більше активних компонентів. Дана технологія дозволила збільшити число циклів заряд-розряду акумулятора і його стійкість до глибоких розрядів. Підвищена зарядна ємність дозволяє швидше компенсувати розряд під час руху автомобіля.

Акумулятор із технологією EFB повністю підходить для установки на автомобіль, оснащений системою “START-STOP”, але може використовуватися також для авто з високим рівнем енергоспоживання.

Мегатекс виробляє за технологією EFB акумулятори бренду А-mega легкої і вантажної групи

ГІБРИДНА ТЕХНОЛОГІЇ Са + з литою решіткою:

• Унікальна вібростійкість на будь-яких дорогах.

• 100% не потребує обслуговування – мінімальне водоспоживання (унікальна рецептура пасти).

• Висока стійкість до глибоких розрядів (високотехнологічні сплави до складу яких входять бівалентні метали).

• Тривалий термін служби батарей.

• Низький саморозряд.

• Використання електроліту найвищої якості.

Унікальна рецептура пасти, яка використовується у виробництві батарей вантажної групи дозволяє мати високі показники пускових струмів, стабільність характеристик протягом всього терміну експлуатації акумуляторних батарей і високу витривалість.

ТЕХНОЛОГІЯ Са /Са з просічною решіткою

• Висока корозійна стійкість

• Можливість обслуговування батарей

• Високі пускові струми

• Знижений рівень саморозряду

• Мінімальне водоспоживання води

Дана технологія використовується для виготовлення акумуляторів легкової групи М3 і М2

ТЕХНОЛОГІЯ Са /Са з литою решіткою (GRAVITY Calcium Cast)

• Використовується для легкової групи АКБ моделей М5 і М7

• 100% не потребує обслуговування – низьке водоспоживання

• Низький рівень саморозряда

• Високі пускові характеристики АКБ

• Тривалий термін служби батарей

Технологія застосовується для виробництва акумуляторних батарей легкової групи М5 і М7.